Archives

Post Widget 1

Heath Tips

  • In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a
  • Fringilla vel, aliquet nec, vulputateDonec pede justo,  eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo.Nullam dictum felis eu pede mollis pretium.

Post Widget 2

Σύνδεσμος Εξαγωγέων Κρήτης: Σειρά συναντήσεων για την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας

 

Σειρά συναντήσεων πραγματοποίησε αντιπροσωπεία του Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδέσμου Εξαγωγέων Κρήτης στο υπουργείο Εξωτερικών και το υπουργείο Ανάπτυξης, με σκοπό την κατάθεση προτάσεων και την ανταλλαγή απόψεων για την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας. Στις συναντήσεις, που πραγματοποιήθηκαν την Πέμπτη 31 Αυγούστου, συμμετείχαν ο πρόεδρος, κ. Καλαμπόκης, ο αντιπρόεδρος, κ. Καρπαδάκης, και η γεν. γραμματέας Εξωστρέφειας & Προβολής, κ. Φουλέ.

Στην ανακοίνωση αναφέρουν «οι συναντήσεις ξεκίνησαν με την Γεν. Γραμματέα Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων & Εξωστρέφειας του Υπουργείου Εξωτερικών και Πρόεδρο του Enterprise Greece, κα Μάιρα Μυρογιάννη. Ο ΣΕΚ κατέθεσε προτάσεις με κύριο θέμα την ενίσχυση των Γραφείων ΟΕΥ, τα οποία αποτελούν σημαντική πηγή άντλησης πληροφοριών που βοηθούν ουσιαστικά στην ανάπτυξη της εξαγωγικής δραστηριότητας. Ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Κρήτης διαχρονικά υποστηρίζει την ανάγκη ενίσχυσής τους και της ενεργοποίησής τους σε μεγαλύτερο βαθμό, για την άμεση παροχή πληροφοριών στους εξαγωγικούς συνδέσμους για τις αγορές στις οποίες δραστηριοποιούνται, όπως είναι η εξαγωγική διαδικασία, οι έρευνες αγοράς, οι ισχύουσες τιμές, οι ζητήσεις προϊόντων, οι ενημερώσεις για κακόβουλες ενέργειες κ.α.
Κατά διάρκεια στης συνάντησης έγιναν προτάσεις που αφορούν στο Enterprise Greece και τη σημαντική βοήθεια που μπορεί να προσφέρει στις εξαγωγικές επιχειρήσεις με τον εμπλουτισμό των δράσεών του και τη χρήση νέων σύγχρονων εργαλείων, όπως είναι η διαφήμιση, τα in – store promotions, οι επιχειρηματικές αποστολές, η δημιουργία Help – Desk κ.α. Επίσης, πολύ σημαντική κρίνεται η στενή συνεργασία με τα γραφεία ΟΕΥ, με τους εξαγωγικούς συνδέσμους και όλους τους εμπλεκόμενους στο εξαγωγικό εμπόριο φορείς.
Τέλος, ανάμεσα στα θέματα που συζητήθηκαν εκτενώς ήταν το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Εξωστρέφειας, το Εθνικό Branding και το Περιφερειακό Marketing, το οποίο, με την ανάδειξη των πλεονεκτημάτων των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών κάθε Περιφέρειας, μπορεί να αποτελέσει οδηγό για τη μετατροπή των περιφερειακών δράσεων σε εθνικό επίπεδο.

Ακολούθησε συνάντηση με τον Υφυπουργό Ανάπτυξης, κο Μάξιμο Σενετάκη, στον οποίο επίσης κατατέθηκε υπόμνημα με προτάσεις για την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και της ανάπτυξης. Η συζήτηση επικεντρώθηκε στα χρηματοδοτικά εργαλεία και σε ειδικά προγράμματα ενίσχυσης της ρευστότητας των εξαγωγικών επιχειρήσεων, την αλλαγή των ρυθμίσεων που διέπουν τις βιομηχανικές περιοχές, αλλά και τη διασύνδεση των επιχειρήσεων με την έρευνα και την εκπαίδευση και την ενίσχυση των start-ups.
Επίσης, εκτενέστατος διάλογος πραγματοποιήθηκε για προγράμματα όπως το ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΜΕ ΕΞΩ, του οποίου κρίνεται απαραίτητος ένας νέος κύκλος με ουσιαστική αλλαγή του οδηγού υλοποίησης, αυξημένο συνολικό προϋπολογισμό και αύξηση του ορίου κάθε πρότασης, αλλά και για τα προγράμματα ΠΡΑΣΙΝΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ και ΠΡΑΣΙΝΗ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ, για τα οποία ο ΣΕΚ πρότεινε αύξηση του ποσοστού των δαπανών που αφορούν στη συμμετοχή σε Διεθνείς Εκθέσεις.

Τη σειρά των συναντήσεων έκλεισε η συνάντηση με τον Γεν. Γραμματέα Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του ΥΠΑΝ, κο Σωτήρη Αναγνωστόπουλο. Τον κύριο άξονα της συζήτησης αποτέλεσε η προστασία του επώνυμου – τυποποημένου ελαιολάδου και η ενίσχυση της κατανάλωσής του. Τονίστηκε η ανάγκη εφαρμογής της ισχύουσας νομοθεσίας για τη νόμιμη διακίνηση του ελαιολάδου, καθώς και για τη χρήση του στους χώρους μαζικής εστίασης, και ο συντονισμός των ελεγκτικών μηχανισμών και των συναρμόδιων υπουργείων για τους απαιτούμενους ελέγχους. Παράλληλα, θα πρέπει να υπάρξει πληροφόρηση και ευαισθητοποίηση του καταναλωτικού κοινού με την προβολή των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του ελληνικού ελαιολάδου μέσω δράσεων ενημέρωσης.
Τέλος, Ιδιαίτερα σημαντικό θέμα συζήτησης αποτέλεσε το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΗΜΑ και η ενίσχυσή του, η διεύρυνση των κατηγοριών των προϊόντων και η πραγματοποίηση συντονισμένης διαφήμισης για την ενημέρωση των καταναλωτών, την αναβίωση, την καθιέρωση και την ισχυροποίηση του σήματος.

Σε όλες τις συναντήσεις οι εκπρόσωποι του ΣΕΚ τόνισαν την αναγκαιότητα τροποποίησης του αλγόριθμου βαθμολόγησης του Nutri – Score και την ανάπτυξη ελληνικής θέσης και κατατέθηκαν συγκεκριμένες προτάσεις για την πιο ρεαλιστική και αξιόπιστη αξιολόγηση των τροφίμων.
Όλες οι συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν μέσα σε ένα ιδιαίτερα θετικό κλίμα, με διάθεση συνεργασίας για την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και την επίλυση των προβλημάτων. Στις 8 Σεπτεμβρίου ο ΣΕΚ θα καταθέσει τις προτάσεις του στη 3η συνεδρίαση του Συμβουλίου Εξωστρέφειας του Enterprise Greece και παράλληλα προγραμματίζεται συνάντηση στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων»

Φωτό από OT.gr

 

Creta Voice

Δείτε Επίσης

Μπορεί να σας ενδιαφέρει x