Ενημερωτική εκδήλωση για το έργο της και τις δράσεις της για την προβολή και προώθηση του Ν. Χανίων, πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Δευτέρας απο τη “Σύμπραξη Τουρισμού για τα Χανιά” στο ξενοδοχείο Minoa Palace Resort, στον Πλατανιά Χανίων.
Το θέμα της εκδήλωσης ήταν: «7 Χρόνια Σύμπραξη Τουρισμού για τα Χανιά».
Την εκδήλωση συνδιοργάνωσαν η Ένωση Ξενοδόχων Ν. Χανίων, η Fraport Greece, η Aegean, η Eurobank, ο ΕΟΤ και η Marketing Greece, στo πλαίσιο της “Σύμπραξης Τουρισμού για τα Χανιά”.
Όπως επισημάνθηκε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, τα μηνύματα για τη φετινή τουριστική χρονιά στα Χανιά, είναι θετικά, αναμένουμε περισσότερους από 4 εκατ. επισκέπτες, στο Αεροδρόμιο Χανίων Ιωάννης Δασκαλογιάννης, σύμφωνα με τον Γιώργο Βήλο, Γενικό Διευθυντή Ανάπτυξης της Fraport. Παράλληλα, όπως επισήμανε, όλα βαίνουν καλώς με το ραντάρ του αεροδρομίου, ένα πάγιο αίτημα ετών, με την υλοποίηση του να αναμένεται να αυξήσει τον αριθμό των πτήσεων που έρχονται στα Χανιά. Ο κ. Βήλος τόνισε πως το ραντάρ θα είναι έτοιμο το καλοκαίρι του 2027.
Ο γενικός διευθυντής Ανάπτυξης της Fraport Greece Γιώργος Βήλος, μιλώντας στα τοπικά Μέσα Ενημέρωσης, αναφέρθηκε στην πορεία τοποθέτησης και λειτουργίας του «ραντάρ προσέγγισης», εκτιμώντας ότι αυτό αναμένεται να συμβεί το καλοκαίρι του 2027!
Η διευθύντρια Marketing της Aegean, Μαρίνα Βάλβη σημείωσε ότι “η Aegean είναι αρωγός σε οποιαδήποτε προσπάθεια γίνεται για την ανάπτυξη των Χανίων και της ευρύτερης περιοχής.”.
Ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Χανίων Μανώλης Σταματάκης σημείωσε ότι τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μία προσέλευση μεγάλων ξενοδοχειακών αλυσίδων στα Χανιά, ενώ επισήμανε την ανάγκη συνέχισης, με μεγαλύτερη ένταση και αποτελεσματικότητα, των προσπαθειών για περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη, που «δεν πρέπει να είναι μόνο ποσοτικές, πρέπει να είναι και ποιοτικές».
Ο εντεταλμένος σύμβουλος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), Αλέξανδρος Θάνος επεσήμανε ότι «αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε νέες προκλήσεις όσον αφορά το κομμάτι της επιμήκυνσης της σεζόν, που είναι πρώτιστο και διαχρονικό αίτημα του κλάδου».
Ο γενικός διευθυντής της Marketing Greece, Νίκος Διαμαντόπουλος τόνισε ότι “Φέτος θέλουμε να κλείσουμε το μάτι και στο κοινό του silver tourism, των ανθρώπων μεγαλύτερης ηλικίας, που επίσης, πολύ από τα χαρακτηριστικά των Χανίων κάνουν πολύ καλό fit με τις ανάγκες αυτού του κοινού.…”.
Τη στήριξη της πολιτείας όσον αφορά τα κομμάτια των υποδομών στο νησί, τόνισε ο Βουλευτής Χανίων Αλέξανδρος Μαρκογιαννάκης, καθώς η ενίσχυσή τους θα δώσει μεγαλύτερη ώθηση όσον αφορά την επισκεψιμότητα στα Χανιά.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, πραγματοποιήθηκε τιμητική βράβευση στον τέως πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Χανίων, Μανώλη Γιαννούλη, ο οποίος χρίστηκε επίτιμος πρόεδρος της ένωσης.
Η εκδήλωση τελούσε υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Κρήτης.






