Archives

Post Widget 1

Heath Tips

  • In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a
  • Fringilla vel, aliquet nec, vulputateDonec pede justo,  eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo.Nullam dictum felis eu pede mollis pretium.

Post Widget 2

Ο Χάρης Παπαδάκης αναλαμβάνει καθήκοντα γενικού γραμματέα στο Δήμο Αποκορώνου

Ο Χάρης Παπαδάκης αναλαμβάνει καθήκοντα  γενικού γραμματέα στο Δήμο  Αποκορώνου

 

Με απόφαση του Δημάρχου Αποκορώνου Χαράλαμπου Κουκιανάκη, τα καθήκοντα του Γενικού Γραμματέα του Δήμου για τη νέα αυτοδιοικητική περίοδο θα ασκεί ο Χάρης Παπαδάκης, με τις ακόλουθες αρμοδιότητες, όπως ανακοινώθηκε:

«1)Υπογράφει τις αποφάσεις χορήγησης αδειών με ή χωρίς αποδοχές και μετακίνησης εκτός Έδρας, στο εσωτερικό και εξωτερικό των υπαλλήλων του Δήμου.
2) Παρέχει οδηγίες, δίνει κατευθύνσεις και γενικότερα, συντονίζει τις υπηρεσίες του Δήμου κατά την άσκηση του έργου τους.
3) Προβαίνει στη μελέτη και εισήγηση μέτρων για τη βελτίωση και προαγωγή των λειτουργιών του Δήμου.
4) Μεριμνά για την επεξεργασία από τις αρμόδιες υπηρεσίες των θεμάτων που είναι προς συζήτηση ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου ή της Δημοτικής Επιτροπής σύμφωνα με την ημερήσια διάταξη ή έχουν ήδη συζητηθεί σε αυτά, καθώς και να τα υποστηρίζει ενώπιον των ανωτέρω οργάνων, εφόσον κρίνεται απαραίτητο από τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου ή της Δημοτικής Επιτροπής.
5) Παρακολουθεί τη διαδικασία εφαρμογής των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου και της Οικονομικής Επιτροπής από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου.
6) Μεριμνά για την έγκαιρη ετοιμασία των περιοδικών απολογισμών δράσης του Δήμου, σύμφωνα προς τα αντίστοιχα προγράμματα ή τις συγκεκριμένες αποφάσεις και ενημερώνει σχετικά το Δημοτικό Συμβούλιο και την Δημοτική Επιτροπή.
7) Μεριμνά για τη συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικής δράσης των υπηρεσιών του Δήμου, την προσαρμογή της λειτουργίας τους στις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας και τη βελτίωση της απόδοσης του στελεχικού δυναμικού και των τεχνικών μέσων του Δήμου. Ειδικότερα, προβαίνει στην εισήγηση προς τον Δήμαρχο προτάσεων για την βελτίωση και καλύτερη αξιοποίηση του προσωπικού το οποίο υπηρετεί στον Δήμο και τα Νομικά Πρόσωπα αυτού.
8) Οργανώνει κάθε νέα υπηρεσία που δημιουργείται στο Δήμο.
9) Ελέγχει τη διαχείριση του Γραφείου Κινήσεως των οχημάτων-μηχανημάτων, δημοτικού φωτισμού, πάσης φύσεως προμήθειες και αποθήκη υλικών.
10)Είναι αρμόδιος για θέματα μηχανογράφησης, τηλεπικοινωνιών, διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης».

Creta Voice

Δείτε Επίσης

Μπορεί να σας ενδιαφέρει x