Τους προτρέπουν να «πατήσουν» έναν σύνδεσμο για να πληρώσουν την οφειλή τους
Απόπειρα εξαπάτησης καταναλωτών, καταγγέλλει η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Χανίων, μέσα από μηνύματα που κάνουν λόγο για δήθεν οφειλές, με σκοπό την απόσπαση χρημάτων από τους Χανιώτες.
Πρόκειται για ψεύτικα μηνύματα κινητού (SMS), που ισχυρίζονται ότι προέρχονται από την επιχείρηση.
Συγκεκριμένα, αρκετοί καταναλωτές έχουν λάβει μηνύματα στα κινητά τους, τα οποία αναφέρουν ότι έχουν οφειλές στο λογαριασμό ύδρευσης και τους προτρέπουν να «πατήσουν» έναν σύνδεσμο για να πληρώσουν την οφειλή τους, με την προειδοποίηση ότι διαφορετικά θα διακοπεί η υδροδότησή τους.
Τα μηνύματα αυτά, όπως τονίζει και η ΔΕΥΑΧ, αποτελούν προϊόν απάτης. Η εταιρεία δεν αποστέλλει μηνύματα για ειδοποίηση διακοπής υδροδότησης μέσω κινητού τηλεφώνου, ούτε ζητά πληρωμές μέσω συνδέσμων σε μηνύματα.
Η ανακοίνωση της ΔΕΥΑΧ
Όπως αναφέρει σε σχετική της ανακοίνωση: «Παρακαλούμε τους καταναλωτές να αγνοήσουν τέτοια μηνύματα και να μην «πατήσουν» τον σύνδεσμο που περιέχεται σε αυτά. Σε περίπτωση που λάβετε τέτοιο μήνυμα, μην προχωρήσετε σε καμία ενέργεια και επικοινωνήστε άμεσα με τη Δ.Ε.Υ.Α.Χ. για επιβεβαίωση.
Για οποιεσδήποτε απορίες ή πληροφορίες σχετικά με τους λογαριασμούς ύδρευσης και τις πληρωμές, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με τα επίσημα στοιχεία της Δ.Ε.Υ.Α.Χ. στα τηλέφωνα 2821036280 & 2821036287 ή να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας (www.deyach.gr).
Η Δ.Ε.Υ.Α.Χ. διασφαλίζει την ασφάλεια των συναλλαγών σας και ευχαριστεί τους καταναλωτές για την κατανόησή τους».