Archives

Post Widget 1

Heath Tips

  • In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a
  • Fringilla vel, aliquet nec, vulputateDonec pede justo,  eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo.Nullam dictum felis eu pede mollis pretium.

Post Widget 2

803 ραντεβού στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων την πρώτη εργάσιμη του Μαρτίου

803 ραντεβού στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων την πρώτη εργάσιμη του Μαρτίου

    

 

Ιατρεία με τη μεγαλύτερη ζήτηση.

Ιδιαίτερα αυξημένη ήταν η προσέλευση των πολιτών για προγραμματισμό ραντεβού στα εξωτερικά ιατρεία του Γενικού Νοσοκομείου Χανίων την Τρίτη 4 Μαρτίου 2025, πρώτη εργάσιμη ημέρα του μήνα. Συνολικά, κλείστηκαν 803 ραντεβού, εκ των οποίων 446 (55,54%) μέσω τηλεφωνικής εξυπηρέτησης και 357 (44,46%) μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής e-ραντεβού.

Τα ιατρεία με τη μεγαλύτερη ζήτηση

Μεταξύ των ιατρείων που κατέγραψαν τις περισσότερες κρατήσεις, ξεχωρίζουν:

  • Οφθαλμολογικό: 162 ραντεβού
  • ΩΡΛ: 89 ραντεβού
  • Μαστογραφίες: 71 ραντεβού
  • Υπέρηχοι: 75 ραντεβού
  • Δερματολογικό: 62 ραντεβού
  • Καρδιολογικό: 57 ραντεβού

Τα αναλυτικά στοιχεία:

ΙΑΤΡΕΙΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΥΝΟΛΟ
Αγγειοχειρουργικό 11 9 20
Αιμοληψίες 23 14 37
Δερματολογικό 23 39 62
Καρδιολογικό 29 28 57
Οφθαλμολογικό 87 75 162
Παιδοφθαλμολογικό 14 14
Ορθοπεδικό 16 24 40
Παθολογικό 6 8 14
Πνευμονολογικό 24 22 46
ΩΡΛ 51 38 89
Ουρολογικό 12 11 23
Χειρουργικό 25 7 32
Αξονικές 22 22
Μαγνητικές 4 4
Μαστογραφίες 46 25 71
Οστική Πυκνότητα 6 6 12
Υπέρηχοι 35 40 75
Triplex 6 9 15

Αξίζει να σημειωθεί ότι υψηλή ζήτηση καταγράφηκε και στα ορθοπεδικό, πνευμονολογικό, ουρολογικό και χειρουργικό ιατρεία, με δεκάδες ραντεβού να προγραμματίζονται ήδη από την πρώτη ημέρα του μήνα.

Τεχνικό πρόβλημα στην ηλεκτρονική πλατφόρμα

Η διοίκηση του Γ.Ν. Χανίων ενημέρωσε πως, την ίδια ημέρα, παρουσιάστηκε προσωρινό τεχνικό πρόβλημα (πιστοποιητικού ασφαλείας – authenticator) στην ηλεκτρονική υπηρεσία e-ραντεβού, με αποτέλεσμα να υπάρξει προσωρινή αδυναμία πρόσβασης για τους πολίτες. Το πρόβλημα αποκαταστάθηκε, και η υπηρεσία λειτουργεί πλέον κανονικά.

Η αυξημένη ζήτηση επιβεβαιώνει την ανάγκη των πολιτών για έγκαιρη πρόσβαση σε ιατρικές υπηρεσίες και υπογραμμίζει τη σημασία της ομαλής λειτουργίας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασθενών.

Facebooktwitterlinkedininstagramflickrfoursquaremail

 

Creta Voice

Δείτε Επίσης

Μπορεί να σας ενδιαφέρει x