Archives

Post Widget 1

Heath Tips

  • In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a
  • Fringilla vel, aliquet nec, vulputateDonec pede justo,  eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo.Nullam dictum felis eu pede mollis pretium.

Post Widget 2

Τέλος οι ουρές αναμονής στα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ. Έρχεται το ηλεκτρονικό εισιτήριο

Τέλος οι ουρές αναμονής στα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ. Έρχεται το ηλεκτρονικό εισιτήριο

    

Σε λειτουργία τίθεται η νέα υπηρεσία του ΕΟΠΥΥ για τα φαρμακεία του προκειμένου να μειωθούν οι αναμονές των πολιτών. Η υπηρεσία αρχικά θα αφορά μόνο τα φαρμακεία του Οργανισμού σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για το ηλεκτρονικό εισιτήριο ( https://eticket.eopyy.gov.gr) που δίνει τη δυνατότητα στον δικαιούχο Φαρμάκων Υψηλού Κόστους (ΦΥΚ) να εκδώσει ηλεκτρονικά από τον υπολογιστή ή από το κινητό του, αριθμό προτεραιότητας για εξυπηρέτηση από επιλεγμένα φαρμακεία.

Ο δικαιούχος την ημέρα που επιθυμεί να επισκεφθεί το φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ θα πρέπει να μπει στην ιστοσελίδα του Οργανισμού (www.eopyy.gov.gr ) και να επιλέξει την «Έκδοση Εισιτηρίου». Κατόπιν θα επιλέξει το φαρμακείο που έχει το σκεύασμά του και πατώντας την «Έκδοση Εισιτηρίου» θα λάβει το εισιτήριό του.
Όποιος επιλέξει τη σχετική εφαρμογή θα έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για τον χρόνο αναμονής, ο οποίος και θα αναγράφεται στο ηλεκτρονικό εισιτήριο (αριθμός προτεραιότητας) και το οποίο θα μπορεί είτε να το έχει στο κινητό του τηλέφωνο είτε να το εκτυπώσει. Έτσι, θα έχει δυνατότητα παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο της εξέλιξης της σειράς προτεραιότητας στο Φαρμακείο, μέσω του κωδικού που θα περιλαμβάνεται στο εισιτήριο. Με τον τρόπο αυτό, θα μπορεί να προγραμματίζει την άφιξή του στο φαρμακείο χωρίς αναμονές και ταλαιπωρία.
«Είναι ένα ακόμα μικρό αλλά σημαντικό βήμα του Οργανισμού προς την καλύτερη εξυπηρέτηση των δικαιούχων Φαρμάκων Υψηλού Κόστους» τονίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ καθηγητής Βασίλης Πλαγιανάκος.

Υπογραμμίζει ότι «όλες οι τεχνολογικές παρεμβάσεις στα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ γίνονται με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων με ασφάλεια και ευκολία. Η νέα υπηρεσία που δίνει την δυνατότητα στον ασφαλισμένο να λαμβάνει νούμερο εξυπηρέτησης ηλεκτρονικά και να βλέπει την ώρα αναμονής ώστε να έρχεται στο φαρμακείο λίγο πριν να εξυπηρετηθεί, θα μειώσει σημαντικά τους χρόνους αναμονής. Μαζί με την επέκταση των ραντεβού που ξεκινά από την ερχόμενη εβδομάδα στο Κεντρικό Φαρμακείο της Θεσσαλονίκης (Μιχαήλ Καλού 6) και σύντομα και σε άλλα φαρμακεία της χώρας, η εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων θα γίνεται πλέον με λιγότερη καθυστέρηση.
Η νέα υπηρεσία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου που έχει ξεκινήσει ήδη από το φαρμακείο μας στο Μαρούσι, θα εφαρμοστεί πιλοτικά μέσα στην εβδομάδα στα περισσότερα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη»..

Ηλεκτρονικά η υποβολή ατομικών αιτημάτων
Όπως σημειώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Πλαγιαννάκος, το επόμενο βήμα γίνεται σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και αφορά στην ανάπτυξη συστήματος ηλεκτρονικής υποβολής ατομικών αιτημάτων για την ελαχιστοποίηση της επισκεψιμότητας στις περιφερειακές διευθύνσεις και τη γρηγορότερη αποζημίωση των ασφαλισμένων. Συγκεκριμένα οι ασφαλισμένοι, προκειμένου να αποζημιωθούν, δε θα απαιτείται πλέον να πηγαίνουν στις περιφερειακές διευθύνσεις για να υποβάλλουν τα ατομικά τους αιτήματα, αλλά θα μπορούν να τα υποβάλλουν ηλεκτρονικά. Το έργο βρίσκεται στην τελική ευθεία και πολύ σύντομα θα είναι διαθέσιμο στους δικαιούχους.

2.300 αιτήσεις έχουν ήδη κατατεθεί για παράδοση ΦΥΚ από ιδιωτικά φαρμακεία
Ο κ. Πλαγιανάκος εκφράζει την ικανοποίηση του και από την υπηρεσία διάθεσης Φαρμάκων Υψηλού Κόστους (ΦΥΚ) από τα ιδιωτικά φαρμακεία. «Στο πρόγραμμα έχουν ενταχθεί ογκολογικά φάρμακα και φάρμακα που χρησιμοποιούνται για τη θεραπεία της σκλήρυνσης κατά πλάκας, για τα οποία δεν απαιτείται προέγκριση από το Σύστημα Ηλεκτρονικής Προέγκρισης (ΣΗΠ). Ήδη έχουν κατατεθεί περισσότερες από 2.300 αιτήσεις για παράδοση ΦΥΚ από ιδιωτικά φαρμακεία (μέχρι τέλος Ιουνίου), από τα οποία ήδη έχουν εκτελεστεί 1725 αιτήματα. Αξιοσημείωτο είναι ότι από την αρχή του μέτρου έως το τέλος Μαΐου είχαν κατατεθεί συνολικά 1387 αιτήματα, ενώ μέσα στον Ιούνιο κατατέθηκαν 917 αιτήματα, κάτι που δείχνει ότι η νέα υπηρεσία «κερδίζει» όλο και περισσότερους δικαιούχους ΦΥΚ. Είναι πραγματικά ευχάριστο ότι πολλά από τα μέτρα που εφαρμόστηκαν έχουν ήδη μεγάλη απήχηση και αποδοχή από τους ασφαλισμένους».

Παρεμβάσεις και στις υποδομές
Παράλληλα, συμπληρώνει ο πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ, «προωθούνται σημαντικές παρεμβάσεις στις υποδομές για να βελτιώσουμε την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων στα φαρμακεία του Οργανισμού. Μετά την μετεγκατάσταση του παλαιού φαρμακείου που λειτουργούσε στην περιοχή του Γκύζη, σε νέο ιδιόκτητο κτήριο στη λεωφόρο Αλεξάνδρας με εύκολη πρόσβαση στους πολίτες καθώς βρίσκεται ακριβώς δίπλα στο σταθμό του μετρό, σύντομα θα λειτουργήσει και δεύτερο φαρμακείο στο ίδιο κτήριο, που θα εξυπηρετεί τους ασφαλισμένους κυρίως από το Φαρμακείο στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας 119 το οποίο έκλεισε. Επιπλέον, έχουν προγραμματιστεί έργα και επεκτάσεις και σε άλλα φαρμακεία. Ετοιμάζονται νέες αίθουσες αναμονής με κλιματισμό και αριθμούς προτεραιότητας στην Ομόνοια. Επίσης, έχει προγραμματιστεί επέκταση του φαρμακείου στην Καλλιθέα, ενώ έχει γίνει διαγωνισμός για νέο κτήριο που θα στεγάσει το φαρμακείο της Τούμπας στη Θεσσαλονίκη».

Πηγή: enoikonomia.gr

Facebooktwitterlinkedininstagramflickrfoursquaremail

 

Creta Voice

Δείτε Επίσης

Μπορεί να σας ενδιαφέρει x