Ολοκληρωμένο πρόγραμμα προβολής και ανάδειξης των κρητικών ποιοτικών προϊόντων προωθεί η Περιφέρεια Κρήτης και για το 2019. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις, επιχειρηματικές αποστολές και συναντήσεις, φιλοξενία δημοσιογράφων και στοχευμένη προβολή καθώς και πληροφοριακό υλικό για την προώθηση των προϊόντων στις διεθνείς αγορές αλλά και στην ελληνική.
«Στόχος των δράσεων αυτών», όπως τονίζει ο περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης, «είναι η ενδυνάμωση της τοπικής οικονομίας, μέσω της στήριξης των τοπικών προϊόντων και της τοπικής επιχειρηματικότητας, κάνοντας τα προϊόντα γνωστά και αναγνωρίσιμα, μέσω της ταυτότητάς τους. Μια ενιαία ταυτότητα που θα τους προσφέρει, σε συνδυασμό με την ποιότητά τους, την προστιθέμενη αξία και τα αντίστοιχα οφέλη για τους παραγωγούς και επιχειρηματίες της Κρήτης».
Ο προϋπολογισμός των δράσεων που ψηφίστηκε από το Περιφερειακό Συμβούλιο αγγίζει τις 400.000 ευρώ κι όπως τονίζει ο εντεταλμένος σύμβουλος Πρωτογενή Τομέα Μανώλης Χνάρης, έχει αποδειχθεί πως ο σχεδιασμός που έχει εξελιχθεί μέχρι τώρα στηρίζει έμπρακτα τους παραγωγούς και τους επιχειρηματίες του νησιού.
Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που καλύπτει διαπιστωμένες ανάγκες σε προβολή και με στόχο την εδραίωση των τοπικών μας προϊόντων στην εγχώρια αγορά, αλλά και τη διείσδυσή τους σε σημαντικές αγορές του εξωτερικού, με στόχο την καθιέρωσή τους.
«Με μια κοινή προσπάθεια και συνεργασία θέλουμε με συγκροτημένο τρόπο να δώσουμε στα κρητικά προϊόντα τη δυναμική και τη θέση που αξίζουν και από το 2017 ενισχύουμε την προσπάθεια με απευθείας επαφές των επιχειρηματιών», σημειώνει ο κ. Χνάρης.
Να σημειωθεί πως κατά την περυσινή χρονιά στο πρόγραμμα που υλοποιήθηκε, συνολικά 90 επιχειρήσεις συμμετείχαν απ’ όλη την Κρήτη στις εκθέσεις και τις συναντήσεις επιχειρηματιών που έγιναν. Πρόκειται για 34 επιχειρήσεις από το Ηράκλειο, 24 από τα Χανιά, 18 από το Ρέθυμνο και 14 από το Λασίθι.