Archives

Post Widget 1

Heath Tips

  • In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a
  • Fringilla vel, aliquet nec, vulputateDonec pede justo,  eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo.Nullam dictum felis eu pede mollis pretium.

Post Widget 2

Δηλώστε την βλάβη του τηλεφώνου ή του internet χωρίς χρέωση, καλώντας αυτούς τους αριθμούς

Δηλώστε την βλάβη του τηλεφώνου ή του internet χωρίς χρέωση, καλώντας αυτούς τους αριθμούς

    

Τους αριθμούς τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, στους οποίους μπορούν οι καταναλωτές να απευθύνονται χωρίς χρέωση για θέματα βλαβών, σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, προκειμένου να αποφεύγονται ενδεχόμενες υψηλές χρεώσεις που συνδέονται με τη χρήση άλλων γραμμών εξυπηρέτησης γνωστοποίησε σήμερα ο Συνήγορος του Καταναλωτή.

Όπως επισημαίνει ο Συνήγορος, έχει γίνει αποδέκτης αναφορών και τηλεφωνικών παραπόνων καταναλωτών σχετικά με το θέμα της χρέωσης για αναγγελία βλάβης προς τηλεφωνικούς αριθμούς εξυπηρέτησης συνδρομητών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, δεδομένου μάλιστα πως όταν πρόκειται κυρίως για βλάβη στην σταθερή τηλεφωνική γραμμή, ο συνδρομητής αναγκάζεται να καλέσει τον πάροχό του από άλλο τηλέφωνο, το οποίο ενδεχομένως να λειτουργεί σε άλλο δίκτυο.

Σημειώνει, επίσης, ότι ο Κανονισμός Αδειών προβλέπει πως οι γραμμές εξυπηρέτησης των καταναλωτών πρέπει να λειτουργούν  τουλάχιστον 16 ώρες το 24ωρο χωρίς χρέωση (τόσο για κλήσεις εντός δικτύου όσο και για κλήσεις εκτός δικτύου) από Δευτέρα έως και Σάββατο καθώς και ότι ο χρόνος αναμονής δεν μπορεί να υπερβαίνει τα πέντε λεπτά.

Οι τηλεφωνικοί αριθμοί που κοινοποίησαν στον Συνήγορο του Καταναλωτή οι πάροχοι σταθερής και κινητής τηλεφωνίας είναι:

-Cyta Ελλάς Τηλεπικοινωνιακή Α.Ε.: 13811

-FORTHNET Α.Ε. : 13731

-WIND Ελλάς Τηλεπικοινωνίες A.E.B.E. : 13700

-OTE A.E. : 13788 (για σταθερή τηλεφωνία) και 13738 (για κινητή τηλεφωνία – Cosmote)

-VODAFONE-ΠΑΝΑΦΟΝ A.E.E.T. : 13840

Επιπλέον, ο Συνήγορος του Καταναλωτή, ζήτησε από όλους τους παρόχους να γνωστοποιηθούν οι ανωτέρω τηλεφωνικές γραμμές στους συνδρομητές τους με κάθε πρόσφορο μέσο (αναγραφή στους λογαριασμούς σε εμφανές σημείο, αναφορά σε προβεβλημένο σημείο της ιστοσελίδας του παρόχου κ.λ.π), παράλληλα με την αναφορά τους στη δεύτερη σελίδα της σύμβασης, ώστε να αποφεύγονται ανεπιθύμητες χρεώσεις.

Facebooktwitterlinkedininstagramflickrfoursquaremail

 

Creta Voice

Δείτε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Μπορεί να σας ενδιαφέρει x