Πτήσεις από Θεσσαλονίκη προς Χανιά θα εκτελεί τρεις φορές την εβδομάδα, από τις 2 Ιουλίου έως και τα τέλη Σεπτεμβρίου, η Ellinair, αεροπορική εταιρεία του Ομίλου Μουζενίδη, ενώ κατά 99%, όπως χαρακτηριστικά είπε σήμερα από τα Χανιά ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας, Σταύρος Δαλιάκας, τα τρία, εβδομαδιαίως, δρομολόγια προς τη συμπρωτεύουσα θα συνεχιστούν και κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου.
Τα πλάνα της Ellinair για τη γραμμή Θεσσαλονίκη – Χανιά καθώς και το προφίλ της εταιρείας παρουσιάστηκαν χθες στη διάρκεια εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο «Σαμαριά», με πρωτοβουλία της Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Χανίων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στην εκδήλωση παραβρέθηκαν, μεταξύ άλλων, ο επιχειρηματίας, ιδιοκτήτης της Ellinair Μπόρις Μουζενίδης, η διευθύντρια Marketing & Ανάπτυξης Αερογραμμών της Fraport Greece Κατερίνα Πολλάτου, ο αντιπεριφερειάρχης Χανίων Απόστολος Βουλγαράκης, η αντιδήμαρχος Χανίων Ελπίδα Τσιτσιρίδη και η αντιδήμαρχος Ρεθύμνου, Πέπη Μπιρλιράκη, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χανίων Αντώνης Ροκάκης, οι πρόεδροι των Ενώσεων Ξενοδόχων Χανίων και Ρεθύμνου, Μανώλης Γιαννούλης και Μανώλης Τσακαλάκης, ο πρόεδρος του Συλλόγου Ενοικιαζομένων Αυτοκινήτων Ν. Χανίων Χρήστος Μυλωνάκης, ο γενικός περιφερειακός αστυνομικός διευθυντής Κρήτης Κωνσταντίνος Λαγουδάκης, ο αστυνομικός διευθυντής Χανίων Γιώργος Λυμπινάκης, ο διευθυντής του αεροδρομίου Χανίων, Τάσος Τηνιακός, μέλη των Δ.Σ. του ΕΒΕΧ και των Ενώσεων Ξενοδόχων Χανίων και Ρεθύμνου και επιχειρηματίες, οι οποίοι δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού.
Ο κ. Δαλιάκας γνωστοποίησε ότι οι πτήσεις θα εκτελούνται κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Σάββατο, δύο φορές απόγευμα και μία πρωί, ενώ τις υπόλοιπες τέσσερις ημέρες της εβδομάδας η Ellinair θα πετά από Θεσσαλονίκη προς Ηράκλειο, συνδέοντας έτσι τη συμπρωτεύουσα με την Κρήτη επτά ημέρες την εβδομάδα. Οι πτήσεις θα εκτελούνται με αεροσκάφη Airbus 319 (114 θέσεων) και Airbus 320 (168 θέσεων), ανάλογα με τη ζήτηση και τη διαθεσιμότητα.
Αναφορικά με το ενδεχόμενο δραστηριοποίησης της εταιρείας στη γραμμή Χανιά – Αθήνα, ο κ. Δαλιάκης σημείωσε ότι υπάρχουν ήδη δύο εταιρείες (Aegean και Sky Express, η οποία, ως γνωστόν, ξεκινά από πτήσεις από την 1η Νοεμβρίου) και κατά συνέπεια δεν υφίστανται οι αναγκαίες προϋποθέσεις που θα οδηγούσαν την Ellinair να λάβει μία τέτοια απόφαση.
«Κατά 99% -θα το εξαγγείλουμε τις επόμενες ημέρες- θα συνεχίσουμε τα δρομολόγια και τον χειμώνα. Το 1% αφορά καθαρά τεχνικούς λόγους. Για να είμαστε σίγουροι ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το υπόλοιπο δίκτυο, ότι δεν υπάρχει κάποιο θέμα με τα αεροσκάφη – που δεν υπάρχει, αλλά να το εξαντλήσουμε…», διευκρίνισε, απαντώντας σε ερώτηση τού HANIA.news.
Ο κ. Δαλιάκας διευκρίνισε ότι η Ellinair δεν είναι αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους (low cost), παρουσίασε τις παροχές που θα προσφέρει στις πτήσεις από Θεσσαλονίκη προς Χανιά και αντίστροφα, ενώ, ερωτηθείς αν υπάρχει πιθανότητα διαφοροποίησης της πολιτικής της όσον αφορά στις τιμές είπε: «Η Ellinair έχει μία πολιτική τιμών, την οποία δεν τη διαφοροποιούμε. Δηλαδή έχουμε μια γκάμα περίπου 12 τιμών, τις οποίες τις αυξομειώνουμε ανάλογα με τη ζήτηση. Αυτή είναι η πρακτική μας. Την ίδια πρακτική, πάνω – κάτω, ακολουθούν και οι low cost, αλλά δεν είμαστε, κατ’ αρχήν, στο ύψος άλλων εταιρειών, που φτάνουν πολύ ψηλά. Είμαστε ανταγωνιστικοί και φροντίζουμε πάντα να είμαστε φθηνότεροι από τους άλλους».
Ο κ. Δαλιάκας διευκρίνισε ότι η δρομολόγηση αεροσκάφους στη γραμμή Θεσσαλονίκη – Χανιά είναι απόφαση της εταιρείας και όχι προϊόν συνεργασίας με συγκεκριμένο περιεχόμενο, με τους τοπικούς φορείς των Χανίων, για τους οποίους είπε, πάντως, ότι βλέπουν με πολύ θετικά τη συγκεκριμένη εξέλιξη και «μας βεβαίωσαν ότι θα μας βοηθήσουν, ότι είναι στο πλευρό μας. Είναι κάτι καλό για την πόλη και για την περιοχή, αλλά είναι απόφαση της εταιρείας», είπε χαρακτηριστικά ο Εμπορικός Διευθυντής της Ellinair.
Πηγή: hania.news






